jikininki
Legacy Member
hallo , ik heb een bbox2 van belgacom , de vaste werkt perfect maar via draadloos is het moeilijk om dus mijn verbinding door te krijgen. Ik ontvang signalen maar ik krijg er niets door. het programma dat ik als usb gebruik is 802,11 wireless usb utility, ik heb een wep key heb men passwoord al proberen te veranderen naar een 5nummerig paswoord maar lukt niet. heeft iemand hier een oplossing voor of gelijkaardige problemen ofzo ?
merci alvast , de groete
merci alvast , de groete