Archief - probs aoe 2 cd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greggy1987

Legacy Member
hoi,

Ik zit namelijk met volgende probleem ik heb volledige versie van age of empires twee van kazaa gedownload ik kan het alleen wel spelen geen problemen.
Maar wanneer ik het met nen maat via msn wil spelen komt er op er onbreekt cd etc, hoe kan ik dit oplossen?

groetjes

iterums

Legacy Member
Fraggie zei:
koop het spel mss?

:ironic:
naar aanleiding van de thread over de minimumleeftijd begin ik jammergenoeg toch mijn twijfels te krijgen over het gedrag van -18 jarigen
:ironic:

Fraggie

Legacy Member
en als ik nu 499 andere posts boven haal, waarin ik anders reageer dan hier, omdat het bv niets met warez te zien heeft
ga je dan anders oordelen?

halimhalimm

Legacy Member
greggy1987 zei:
hoi,

Ik zit namelijk met volgende probleem ik heb volledige versie van age of empires twee van kazaa gedownload ik kan het alleen wel spelen geen problemen.
Maar wanneer ik het met nen maat via msn wil spelen komt er op er onbreekt cd etc, hoe kan ik dit oplossen?

groetjes


Heb je aok of aoc? Als je aok (age of kings) hebt kan ik je helpen.

Je kan dat spel spelen tegen computer maar idd om het op internet te kunnen spelen moet je ofwel cd-rom hebben ofwel een non cd crack hebben van dat spel. Crack te vinden op kazaa.Die crack moet je dus kopieren naar waar originele bestandjes zijn eh.

Via msn te kunnen spelen moet je geen nog extra bijkomende zaak vervullen maar als je op msn gaming zone wilt spelen kan je best 2.0b patch installeren. Patch te vinden op clansites. Basisclan, legend, mortal....

greetz

greggy1987

Legacy Member
halimhalimm zei:
Heb je aok of aoc? Als je aok (age of kings) hebt kan ik je helpen.

Je kan dat spel spelen tegen computer maar idd om het op internet te kunnen spelen moet je ofwel cd-rom hebben ofwel een non cd crack hebben van dat spel. Crack te vinden op kazaa.Die crack moet je dus kopieren naar waar originele bestandjes zijn eh.

Via msn te kunnen spelen moet je geen nog extra bijkomende zaak vervullen maar als je op msn gaming zone wilt spelen kan je best 2.0b patch installeren. Patch te vinden op clansites. Basisclan, legend, mortal....

greetz
danku voor u hulp aan die ander commentaren van de zogezegde volwassen kerels heb ik niet veel
dankje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan