greggy1987
Legacy Member
hoi,
Ik zit namelijk met volgende probleem ik heb volledige versie van age of empires twee van kazaa gedownload ik kan het alleen wel spelen geen problemen.
Maar wanneer ik het met nen maat via msn wil spelen komt er op er onbreekt cd etc, hoe kan ik dit oplossen?
groetjes
Ik zit namelijk met volgende probleem ik heb volledige versie van age of empires twee van kazaa gedownload ik kan het alleen wel spelen geen problemen.
Maar wanneer ik het met nen maat via msn wil spelen komt er op er onbreekt cd etc, hoe kan ik dit oplossen?
groetjes