Archief - Prototype + Win7 64bit = ERROR!?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

edward-vv

Legacy Member
windows7 lijkt om te beginnen al veel te hard op vista (naar mijn goesting) maar daar gaat het niet over

het spel staat blijkbaar al volledig geinstalleerd op mijn pc (wat al zeer eigenaardig is), dus als ik de 'setup.exe' (in main 'prototype' directory) manueel probeer te openen of eenderd welke exe dan ook in die files krijg ik dit probleem voorgeschoteld


[Window Title]
D:\Games\Prototype\Prototype\setup.exe

[Content]
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd.
Controleer de systeeminformatie van uw computer of
u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt.
Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.

[OK]

ook met de installer 'Prototype.msi'


[Window Title]
Windows Installer

[Main Instruction]
Kan dit installatiepakket niet openen.
Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren
of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.

[OK]
ik bedoel wtf? en compatibiliteit op XP SP3 werkt ook al niet alé..
mijn besluit hieruit is gwn .. win7 sucks


-System Model: Aspire G7711
-Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
-Memory: 6144MB RAM
-DirectX Version: DirectX 11
-Card name: ATI Radeon HD 5850
-Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz (8 CPUs), ~2.7GHz

TiZon

Legacy Member
Kopieer alles van de DVD naar een map op je desktop en run het van daar.

edward-vv

Legacy Member
krijg steed hetzelfde bericht

men pa zegt dat de cd gwn kapot is :S
want in setup.ini staat gwn niets..
maar dit verklaart nog steed mijn 64bit ERROR messqage niet..

TiZon

Legacy Member
Als kopieren naar desktop en runnen met admin-rechten niet werkt ziet het er niet zo goed uit... Geen andere PC waarop je even kan testen?

edward-vv

Legacy Member
een 5 jaar oude pc? die 110% suckt en vol staat met brol en draait met een lame vista?

nope
ik zal gwn een nieuwe cd kopen of van een vriend lenen

Exit

Legacy Member
compatibiliteitssettings in windows ...
zet dat eens op vista of xp
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan