pieta
Legacy Member
ik heb dus een probleem met nero, ik wil een bestand van 5gb branden op dvd.
als ik het bestand wil toevoegen krijg ik een probleem, dan zegt het:het bestand is groter dan 2 gb en kan daardoor niet worden opgeslagen in een ISO-bestandssysteem. gebruik het UDF-bestandssysteem voor het schrijven van zulkegrote bestanden. dit kan worden uitgevoerd door een ander type compilatie te selecteren.
oplossing??
als ik het bestand wil toevoegen krijg ik een probleem, dan zegt het:het bestand is groter dan 2 gb en kan daardoor niet worden opgeslagen in een ISO-bestandssysteem. gebruik het UDF-bestandssysteem voor het schrijven van zulkegrote bestanden. dit kan worden uitgevoerd door een ander type compilatie te selecteren.
oplossing??

