Kheb juist gebeld se met een medewerker.
Sinds 20.48u vandaag is da probleem.
Maar ik verwachtte nog mails die gisterenavond verstuurd zijn.
Die zijn dus volgens mij terug van de server "gegooid" vanaf da probleem zich voordoet.Want tis al van 18u gisteren da ik ni meer online ben geweest.
Ik hoop maar dat die mails ni verloren zijn want der zitten er enkele belangrijke bij ivm redelijk veel geld
We wachten wel af