Ik heb mij zonet een 64 bit cpu aangeschaft en draai nu op de gewone 32bit xp pro versie.
Ik heb al gehoord dat er een beta beschikbaar is maar toch ben ik beetje wantrouwig hiertegenover.
Iemand al ervaringen hiermee ?
Is het aan te raden... ?
greetz
bert