Rajiv
Legacy Member
Hoi
Sinds kort zit ik met het volgende probleem, als ik intensief bezig ben met mijn computer valt hij soms uit en herstart hij, een soort reset en als hij opgestart is krijg ik een schermpje dat windows hersteld is van een ernstige fout, en de inhoud van het foutenrapport bevat een fout in files sysdata.xml en een minidump file.
Ik heb al een nieuwe voeding gestoken omdat k dacht dat die niet genoeg gaf, en ram ook getest omdat microsoft dat aanraadde, hielp allemaal nix, k heb ook geformateerd, de error was even weg en kwam nadien terug.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Mvg
Sinds kort zit ik met het volgende probleem, als ik intensief bezig ben met mijn computer valt hij soms uit en herstart hij, een soort reset en als hij opgestart is krijg ik een schermpje dat windows hersteld is van een ernstige fout, en de inhoud van het foutenrapport bevat een fout in files sysdata.xml en een minidump file.
Ik heb al een nieuwe voeding gestoken omdat k dacht dat die niet genoeg gaf, en ram ook getest omdat microsoft dat aanraadde, hielp allemaal nix, k heb ook geformateerd, de error was even weg en kwam nadien terug.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Mvg
