Archief - raar xp probleem ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fp548

Legacy Member
als ik naar Configuratiescherm gaa en bij software . waar men Programma's staan voor te verwijderen enzoo zie ik niks staan het is een zwart kot . anders draait alles zeer goe maar het werkt op mijn zenuwen :doh: ik heb al 3 nieuwe windows xp slipstream gemaakt. zowel met sp1 als sp2 en het blijft zoo ik verstaa het niet meer . ik heb ook al 3 x geformat maar het komt telkens terug . kheb een print genomen zie foto

http://users.pandora.be/cyber/raar xp probleem.jpg

voila da scherm heb ik verstaa er niks meer van :eek:

st3ph3n

Legacy Member
Heb je dit ook in Veilige Modus ?

Misschien ligt het aan de videodrivers ?

Of vervang dat onderdeel van het Configuratiescherm opnieuw met dat van de Windows-cd;

* Start -> Uitvoeren -> cmd
* expand X:\i386\appwiz.cp_ c:\windows\system32\appwiz.cpl
(waarbij X uw cdromstation met WinXP-cd voorstelt)

Steven

fp548

Legacy Member
st3ph3n zei:
Heb je dit ook in Veilige Modus ?

Misschien ligt het aan de videodrivers ?

Of vervang dat onderdeel van het Configuratiescherm opnieuw met dat van de Windows-cd;

* Start -> Uitvoeren -> cmd
* expand X:\i386\appwiz.cp_ c:\windows\system32\appwiz.cpl
(waarbij X uw cdromstation met WinXP-cd voorstelt)

Steven
jaa ook in Veilige Modus en met andere drivers ik heb ook gedaan wat je daar zegt . niks helpt zou de vga soms kapot kunen zijn ???

Exit

Legacy Member
kunt ge esten via andere kaart? dan weet ge of het daaraan ligt ...
na format en voor da ge er drivers opgooit, dan alles nog in orde? (=> of veilige mode?)

st3ph3n

Legacy Member
Probeer misschien ook dit eens:

* Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen -> Geavanceerd -> Probleemoplossing
* verschuif het balkje volledig naar links (Geen hardwareversnelling)

Test daarna of het probleem verdwenen is.

Steven

fp548

Legacy Member
niks helpt ook de hardwareversnelling veranderen ik heb ook eens de omega drivers getest en het blijft zoo. :eek: andere vga juist hetzelfde en het rare is games draaien goe. geen probs mee het zal een bug in windows xp zijn zekers ??

st3ph3n

Legacy Member
Soms ooit een theme geïnstalleerd ?

Zoals Exit al aangaf; heb je het vlak na de Windows-installatie (dus zonder extra programma's of drivers) ook al ?

Steven

fp548

Legacy Member
nee ik gebruik geen themas ligt zelfs uit in de services . het is niet sebiet maar naa instal van de programma's . nog niet bij de drivers kheb den indruk dat het voorkomt als ik office 2003 heb erop gezet .

st3ph3n

Legacy Member
Probeer dit eens:

* Start -> Uitvoeren
* Voer volgende commando's een voor een uit
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 shell32.dll

* Ga na of het probleem opgelost is

Steven

Zillode

Legacy Member
fp548 zei:
watte warez ??? wat bedoel je daar nu mee heeft er toch niks mee te maken :rofl: :rofl:
mja dunno, tis toch wel heel speciaal, en enkel in dien kader, en iedere keer als je xp opnieuw installeert...
nuja.. dan niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan