fp548
Legacy Member
als ik naar Configuratiescherm gaa en bij software . waar men Programma's staan voor te verwijderen enzoo zie ik niks staan het is een zwart kot . anders draait alles zeer goe maar het werkt op mijn zenuwen :doh: ik heb al 3 nieuwe windows xp slipstream gemaakt. zowel met sp1 als sp2 en het blijft zoo ik verstaa het niet meer . ik heb ook al 3 x geformat maar het komt telkens terug . kheb een print genomen zie foto
http://users.pandora.be/cyber/raar xp probleem.jpg
voila da scherm heb ik verstaa er niks meer van
http://users.pandora.be/cyber/raar xp probleem.jpg
voila da scherm heb ik verstaa er niks meer van
