Archief - reinstall win 7 en games behouden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dejos456

Legacy Member
Ik heb een klein vraagje,

ik heb op mijn pc de rtm evalutionversion van win 7 staan (ultimate). Deze verloopt binnen een paar dagen en ik moet er dus een andere opzetten. Ik heb een msdnaa account en kan er dus win 7 proffesional opzetten. Mijn programmas staan op de windows 7 schijf, games en data staan op een andere schijf.

Kan ik de evalution version gewoon updaten zodat ik niet al men programmas opnieuw moet installeren?

Zoniet, is het mogelijk om, als ik een reinstall doe op men windows schijf, al men game installaties (op andere schijf) te behouden? (door mss copy van register ofzo te maken?)

dejos456

Legacy Member
kzou ni wete waar ik da kan doen? kheb eens gekeken onder system en daar staat windows geactiveerd , zou mss kunne doordak al wa cracks heb geprobeerd mer die werke ni

heb een legale key maar weet niet waar ik die moet invoeren

dejos456

Legacy Member
kvind ni direct hoe ik da kan doen, er sta namelijk bij systeem dat windows 7 al geactiveerd is en er staat nerges iets om opnieuw te activeren ofzo, tenzij ik iets over het hoofd zie.

Enkel iets van : vraag meer informatie online...

dejos456

Legacy Member
Heb gevonden hoe ik mijn key kan ingeven maar dit werkte niet, dit omdat ik nu ultimate erop heb staan en de mdsnaa key voor proffesional is :D

maarueh is er dan een mogelijkheid om mijn instalatie van games te behouden (die op andere schijf staan) door bvb register copy ofzo, kwet ni just hoe da ineen zit, mer aangezien de files enzo allemaal op de andere schijf staan moet dit toch lukken niet?

Rage

Legacy Member
Uw steam games blijven gewoon werken, die hebben niks in het register nodig

Van de gewone games hangt het er een beetje van af... Bij Quake3 zal het lukken, bij Battlefield 2 niet bijvoorbeeld. Gewoon formateren, de games die niet werken deleten en opnieuw installeren. Sommige spellen installeren ook bepaalde services of drivers. (Ik denk aan PhysX, Punkbuster, Games for windows live, Starforce, Tages dat soort troep)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan