MangleR
Legacy Member
hoi
nu gebruiken ik en een paar maten, skype als 'communicator' wanneer we aan het spelen zijn
maar omdat dit max 4 personen kan, vroeg ik mij af als er niet iets anders bestaat
ik had al gehoor dvan teamspeak, maar hoe dat marcheert, en als je er moet voor betalen vraag ik mij af
iemand raad, of eventueel andere programma's
nu gebruiken ik en een paar maten, skype als 'communicator' wanneer we aan het spelen zijn
maar omdat dit max 4 personen kan, vroeg ik mij af als er niet iets anders bestaat
ik had al gehoor dvan teamspeak, maar hoe dat marcheert, en als je er moet voor betalen vraag ik mij af
iemand raad, of eventueel andere programma's