gazon
Legacy Member
Hallo,
Ik heb overlaats de steam demo van half-life 2 gedownload en zoek mij ook het volledige spel aan te schaffen. Maar:
Mijn probleem is het volgende:
Ik kan het spel niet spelen omdat het te donker is (ook als ik de gamma op de laagste waarde zet). Dit probleem ligt aan mijn monitor want dit heb ik met de meeste spelen en meestal kan ik dit nog aanpassen in het spel zelf of zoals bij doom 3 een gamma waarde in een config bestand aanpassen.
Weet iemand of ik zo een waarde of een command bij half life 2 kan aanpassen?
Ook andere dingen heb ik al geprobeerd zoals via de instellingen van mijn videokaart (ATI Radeon 9800 xxl) de brightness aan te passen maar die springen altijd terug als ik de demo start. Programmas zoals refrech lock helpen daar niets bij.
Weet iemand een oplossing (uitgez. de oplossing nieuwe monitor)
gegroet
Ik heb overlaats de steam demo van half-life 2 gedownload en zoek mij ook het volledige spel aan te schaffen. Maar:
Mijn probleem is het volgende:
Ik kan het spel niet spelen omdat het te donker is (ook als ik de gamma op de laagste waarde zet). Dit probleem ligt aan mijn monitor want dit heb ik met de meeste spelen en meestal kan ik dit nog aanpassen in het spel zelf of zoals bij doom 3 een gamma waarde in een config bestand aanpassen.
Weet iemand of ik zo een waarde of een command bij half life 2 kan aanpassen?
Ook andere dingen heb ik al geprobeerd zoals via de instellingen van mijn videokaart (ATI Radeon 9800 xxl) de brightness aan te passen maar die springen altijd terug als ik de demo start. Programmas zoals refrech lock helpen daar niets bij.
Weet iemand een oplossing (uitgez. de oplossing nieuwe monitor)
gegroet
