Gamedude
Legacy Member
k ik had toen win xp pro voor den eerste keer op menne pc kwam service pack 2.. khad service pack 1 geïnstalleerd omdat windows men hardeschijf van 160 gig als een harde schijf van 120 gig zag.
da probleem was toen opgelost toen ik met partitionmagic werkte, kwou vandaag men usb snelheid voor muis verhogen nar 500Hz en had dus zitten prutsen aan een bepaalde file in veilige modus, vanaf dan kon ik men usb poorten niet meer gebruiken.. ene zei dat ik gewoon service pack 2 moet installeren, gedaan en idd men muis gaat nu.. maar nu kan ik bep window toepassingen niet meer gebruiken, gelijk bij het opstarten van windows media player geeft hij:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
k kzou hem opnieuw kunnen installeren, maar er zijn nog andere dingen die gewoon niet meer werken, gelijk .jpeg files
bij het openen van een jpeg file doet ij oftewel niks of geeft ij het volgende aan:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
ik ontbreek dus een bep file, diene gdiplus.dll dus? wat best doen?
da probleem was toen opgelost toen ik met partitionmagic werkte, kwou vandaag men usb snelheid voor muis verhogen nar 500Hz en had dus zitten prutsen aan een bepaalde file in veilige modus, vanaf dan kon ik men usb poorten niet meer gebruiken.. ene zei dat ik gewoon service pack 2 moet installeren, gedaan en idd men muis gaat nu.. maar nu kan ik bep window toepassingen niet meer gebruiken, gelijk bij het opstarten van windows media player geeft hij:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
k kzou hem opnieuw kunnen installeren, maar er zijn nog andere dingen die gewoon niet meer werken, gelijk .jpeg files
bij het openen van een jpeg file doet ij oftewel niks of geeft ij het volgende aan:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
ik ontbreek dus een bep file, diene gdiplus.dll dus? wat best doen?
