Archief - service pack 2 gedownload --> problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
k ik had toen win xp pro voor den eerste keer op menne pc kwam service pack 2.. khad service pack 1 geïnstalleerd omdat windows men hardeschijf van 160 gig als een harde schijf van 120 gig zag.

da probleem was toen opgelost toen ik met partitionmagic werkte, kwou vandaag men usb snelheid voor muis verhogen nar 500Hz en had dus zitten prutsen aan een bepaalde file in veilige modus, vanaf dan kon ik men usb poorten niet meer gebruiken.. ene zei dat ik gewoon service pack 2 moet installeren, gedaan en idd men muis gaat nu.. maar nu kan ik bep window toepassingen niet meer gebruiken, gelijk bij het opstarten van windows media player geeft hij:

"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."

k kzou hem opnieuw kunnen installeren, maar er zijn nog andere dingen die gewoon niet meer werken, gelijk .jpeg files :wtf:

bij het openen van een jpeg file doet ij oftewel niks of geeft ij het volgende aan:

"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat gdiplus.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."

ik ontbreek dus een bep file, diene gdiplus.dll dus? wat best doen?

P|tt@

Legacy Member
perform een rollback operatie, en laat sp2 van je pc, de oplossing voor maxtor 160gieg met big_drive_enabler.exe

Gamedude

Legacy Member
P|tt@ zei:
perform een rollback operatie, en laat sp2 van je pc
laat sp2 van je pc = verwijderen?

en euh, een "rollback operatie" waar laat ik da uitvoeren? : p

EternalSilence

Legacy Member
ik download nooit SP2 :p

wist da er problemen gingen ontstaan

miss eens ne win XP herinstalleren

nTFs

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik download nooit SP2 :p

wist da er problemen gingen ontstaan

miss eens ne win XP herinstalleren

Onzin.
SP2 werkt perfect
je moet het alleen fatsoenlijk installeren en wat configureren.

Exit

Legacy Member
nTFs zei:
Onzin.
SP2 werkt perfect
je moet het alleen fatsoenlijk installeren en wat configureren.

daar zit het hem, sp2 os brol (als ge nie goed insteled) en de doorsnee gebruiker en instellen ..... goed werk van m$

Vulcanor

Legacy Member
nTFs zei:
Onzin.
SP2 werkt perfect
je moet het alleen fatsoenlijk installeren en wat configureren.

Nee niet helemaal. Het geeft soms problemen met bepaalde drivers en andere toepassingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan