ScienceMySon
Legacy Member
ik heb vista home premuim 64 bit en ik krijg mijn HD's neit geshared
andere pc heeft ook vista, maar dan de 32 bit ultimate.
ik krijg telkens de foutmelding "G is beschikbaar, maar niet toegangkelijk bla bal bal"
Ik heb al veel tutorials en how to's en de search option gebruikt (zoals win firewall settings, openbare delen aanzetten enzo) maar ik krijg het niet gereed.
bv mijn Documenten HD kan ik sharen, maar van de andere pc geraak ik er niet in. Terwijl als ik een Mapje in die HD map ook kan sharen en dat ik daar wel ingeraak. Ik heb dan beide share tabbladen eens voor mij genomen, juist hetzeflde gezet zonder succes
iemand raad?
andere pc heeft ook vista, maar dan de 32 bit ultimate.
ik krijg telkens de foutmelding "G is beschikbaar, maar niet toegangkelijk bla bal bal"
Ik heb al veel tutorials en how to's en de search option gebruikt (zoals win firewall settings, openbare delen aanzetten enzo) maar ik krijg het niet gereed.
bv mijn Documenten HD kan ik sharen, maar van de andere pc geraak ik er niet in. Terwijl als ik een Mapje in die HD map ook kan sharen en dat ik daar wel ingeraak. Ik heb dan beide share tabbladen eens voor mij genomen, juist hetzeflde gezet zonder succes
iemand raad?