Frado2005
Legacy Member
Dacht dat er hier zo'n thread stond, maar vond'm blijkbaar niet terug...
Heb dus mijn utp kabeltje die van de hub van TN komt in de lan4/wan gestoken.
Mijn vaste pc dan in Lan1 . Als ik in het portaal dan internet: ethernet neemt start de router opnieuw op.
Dan kan ik 1 pagina laden, maar dan stopt het ook meteen weer, en krijg ik het internet niet meer aan de praat
Wat zou er verkeerd zijn? Want juist als ie gereboot is, gaat het eventjes wel, maar dan niet meer..
Heb dus mijn utp kabeltje die van de hub van TN komt in de lan4/wan gestoken.
Mijn vaste pc dan in Lan1 . Als ik in het portaal dan internet: ethernet neemt start de router opnieuw op.
Dan kan ik 1 pagina laden, maar dan stopt het ook meteen weer, en krijg ik het internet niet meer aan de praat

Wat zou er verkeerd zijn? Want juist als ie gereboot is, gaat het eventjes wel, maar dan niet meer..
. Maar daarmee ist nog nie opgelost. Mss es die handleiding online zoeken ( had dus gezocht op siemens, daarmee dat ik niks kreeg)