Archief - some kind of a pop-up blocker?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Tijdens het gamen krijg ik af en toe eens een pop-up venstertje:

http://users.pandora.be/G4medude/goor.JPG

dergelijke dingen, ook andere pop-ups die wel op hetzelfde neerkomen:

"you've been effected by spyware bla bla bla"

is er toevallig een gratis software op het net die dit soort pop-ups verwijdert ofzo?

Kheb Google toolbar gedownload waar een pop-up blocker in zit maar da werkt daar niet echt op...

LSD-ProZac

Legacy Member
1. install alle updates behalve SP2 (als je dit nog niet gedaan mocht hebben)

=> zou dan al verholpen kunnen zijn

indien niet


2. via start > control panel > administrative tools > services > daar de messenger service uitschakelen (dit is niet de MSN service, dus maak je geen zorgen, MSN zal nog steeds werken)


mocht dit niet helpen, post dan maar opnieuw

LSD-ProZac

Legacy Member
BrEeZiE zei:
dat er nog altijd mensen zijn die dat durven vragen

...
tja, niet iedereen kan alles weten

en beter dat ze het eerst hier vragen, dan hun tijd te verdoen met 36 x hun systeem te herinstallen en steeds hetzelfde te hebben

Seek&Destroy

Legacy Member
dit is geen pop up dit is een bericht van een msn messenger in lokaal netwerk, in school hebben we dees ok

LSD-ProZac

Legacy Member
niet van MSN messenger Seek&Destroy...


deze pop ups komen verder uit het /net send commando

MSN is iets totaal anders

Gamedude

Legacy Member
LSD-ProZac zei:
1. install alle updates behalve SP2 (als je dit nog niet gedaan mocht hebben)

=> zou dan al verholpen kunnen zijn

indien niet


2. via start > control panel > administrative tools > services > daar de messenger service uitschakelen (dit is niet de MSN service, dus maak je geen zorgen, MSN zal nog steeds werken)


mocht dit niet helpen, post dan maar opnieuw
kheb de updates geïnstalleerd maar er blijven pop-ups komen.. dus wil ik de 2de optie proberen.. (kheb XP pro ned) ik ga naar configuratiescherm maar wat dan? ik zie geen admin tools..

LSD-ProZac

Legacy Member
systeembeheer (als ik me niet vergis)


ken de exacte vertalingen niet van buiten, ben gewend om op engelse systemen te werken...

iemand anders die wel over NL XP pro beschikt??

Fraggie

Legacy Member
start > uitvoeren: services.msc
werkt met nl, ook met eng zeker?

nTFs

Legacy Member
Messenger service afzetten en ne goede - Popup Ad Filter - popupkiller installeren en ge hebt nooit meer popups.

[Shadowcat]

Legacy Member
Heel gemakkelijk om dat van die messengerbrol weg te krijgen: start -> uitvoeren en dan services.msc intypen en enteren.

Dan naar de service Messenger gaan, rechtsklikken daarop en dan eigenschappen. En hem op disabled zetten en voila, je zou ze niemeer mogen krijgen. BTW je kan nog altijd msn messenger doen hoor, geen enkel probleem :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan