Skoran
Legacy Member
Ik wou mijn webcam nog eens installeren (Trust WB-1400T 14823-03).
Ik vind cd met driver niet, maar geen probleem: ik download driver van de trust website.
Ik installeer de driver en alles werkt perfect. Maar vandaag (mijn pc heeft niet eens uitgestaan) krijg ik de fout "sorry, you have no video capture software".
Ik heb eens rondgezocht op internet en veel mensen hebben dat probleem, maar ik vind niet direct een oplossing.
Ik heb drivers ook proberen te installeren op mijn laptop en daar krijg ik hetzelfde probleem.
Iemand die een oplossing weet?
Ik vind cd met driver niet, maar geen probleem: ik download driver van de trust website.
Ik installeer de driver en alles werkt perfect. Maar vandaag (mijn pc heeft niet eens uitgestaan) krijg ik de fout "sorry, you have no video capture software".
Ik heb eens rondgezocht op internet en veel mensen hebben dat probleem, maar ik vind niet direct een oplossing.
Ik heb drivers ook proberen te installeren op mijn laptop en daar krijg ik hetzelfde probleem.
Iemand die een oplossing weet?