KaliSto
Legacy Member
Ik heb ier een pc waar windowsxp home opstond.Ik heb de sp2 installeerd,alles ging goe tot de heropstart...Tijdens laden windows => blauw scherm.ik heb dan format gedaan ,en windows xp met sp2 installeerd.
Zelfde fout tijdens laden install....
ik kies VGA of veilige modus en dan lukt het wel?
Ok , de videokaart (onbekent merk) naar de knoppen dacht ik ,
terug format met andere video kaart (gf4800)
terug zelfde fout en in vga modus lukt het wel....
iemand al zo een situatie mee gemaakt?
Zelfde fout tijdens laden install....
ik kies VGA of veilige modus en dan lukt het wel?
Ok , de videokaart (onbekent merk) naar de knoppen dacht ik ,
terug format met andere video kaart (gf4800)
terug zelfde fout en in vga modus lukt het wel....
iemand al zo een situatie mee gemaakt?
