spectrious
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een raar probleempje, er staan op mijn desktop zo'n 7tal nieuwe Icons van casino's enzo, terwijl ik daar nooit naar surf
.
Ik gebruik trouwens FF en in m'n download manager staat geen enkel spyware fenomeen of what so ever.
Via ad-aware gaan ze niet weg (laatste versie) en via delete ook niet. Ik kan zelfs geen drop down menu vragen via rechter muis klik. Ik heb al verschillende keren gescant en nada. Via Mijn Document en settings gaan ze ook niet weg. Ik heb ook al in het software menu gekeken, maar geen resultaat.
Toen dacht ik: Het is mss een fout in mijn explorer ofzo dat ik niet kan deleten, dus sluit ik explorer af bij taakbeheer en start deze opnieuw op. Geen resultaat. Bij reboot hielp dit ook niet.
Ik heb een screen van die icoontjes genomen in het geval iemand ze zou herkennen. T'is zéér frustrerend want ik wil mijn Desktop net houden en ze storen mij
PLZ help me.
Bij voorbaat dank Spectrious.
Ik heb een raar probleempje, er staan op mijn desktop zo'n 7tal nieuwe Icons van casino's enzo, terwijl ik daar nooit naar surf
. Ik gebruik trouwens FF en in m'n download manager staat geen enkel spyware fenomeen of what so ever.
Via ad-aware gaan ze niet weg (laatste versie) en via delete ook niet. Ik kan zelfs geen drop down menu vragen via rechter muis klik. Ik heb al verschillende keren gescant en nada. Via Mijn Document en settings gaan ze ook niet weg. Ik heb ook al in het software menu gekeken, maar geen resultaat.
Toen dacht ik: Het is mss een fout in mijn explorer ofzo dat ik niet kan deleten, dus sluit ik explorer af bij taakbeheer en start deze opnieuw op. Geen resultaat. Bij reboot hielp dit ook niet.
Ik heb een screen van die icoontjes genomen in het geval iemand ze zou herkennen. T'is zéér frustrerend want ik wil mijn Desktop net houden en ze storen mij
PLZ help me.Bij voorbaat dank Spectrious.

