PiNgU
Legacy Member
euh kweet ni goe of h et op dit forum wel goe sta ma toch
mijn vraag
ik stond deze morgend op en ik ging WoW beta afhale maar ik kuijk eerst na mijn telemeter ni blijkt da upload inees op 59% sta en gisteren nog maar op 48% -> nu het probleem : Ik heb nix gedownload of geupload ,gewoon wa op internet gesurfd en hier opt forum gezet en da kan toch geen ca 360 mb uploaden, zou dit aan spy-adware kunnen liegen of aan een virus ofzo?
alvast beddankt
k
mijn vraag
ik stond deze morgend op en ik ging WoW beta afhale maar ik kuijk eerst na mijn telemeter ni blijkt da upload inees op 59% sta en gisteren nog maar op 48% -> nu het probleem : Ik heb nix gedownload of geupload ,gewoon wa op internet gesurfd en hier opt forum gezet en da kan toch geen ca 360 mb uploaden, zou dit aan spy-adware kunnen liegen of aan een virus ofzo?
alvast beddankt
k

