raintjah`
Legacy Member
Freke23 zei:Jiha!! Het is er allemaal van! Eindelijk![]()
:applause:
Heeft mn verdikke bijna mn hele vrije dag gekost...normaal was het de bedoeling om eens lekker op mn gemak HL2 te spelen...niet dus.
Maar ben al heel blij dat alles eraf is nu![]()
Ne hele grote merci zene Raintjah':applause:
![]()
Greetz
FrE
Np, that's what I'm here for

:applause: 