Archief - .SRT in video file zetten en omgekeerd.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Hallo ,
Ik wil op voorrand zegge dat het niet over illegale films gaat...
Laar over een homevideo van vroeger een lange. Wij hebben dus een divx DVD speler maar geen dvdwriter , ik wil nu dees groot bestand naar divx overzetten + er subtitles bij doen (.srt is al gemaakt!) En ik wil da op CD zetten en dan kunnen kijken op mijn DVD speler...Weet iemand hoe dit moet?Met welk progje ...MOET gratis zijn

nTFs

Legacy Member
met nero branden als data.
Film + srt dezeldde naam geven - 1234.avi + 1234.srt - en dan afspelen in DVD speler.

nTFs

Legacy Member
je kan in je nero versie toch gewoon het onderdeel data kiezen..

Exit

Legacy Member
als de speler srt leest gaat dit zo, anders moet ge die srt PLAKKEN IN de video ...

Exit

Legacy Member
via virtualdub en een plugin die divx opnieuw coderen MET tekst er meteen in, achteraf nie ongedaan te maken!
dan vormen de tekst en video 1 geheel

Block

Legacy Member
Met nero data-cd kiezen, de film en de ondertitels branden. Bestanden moeten wel dezelfde naam hebben. bijv. jan.avi + jan.srt

In uwen divx speler steken, en zou moeten afspelen+ ondertitels.

josuwa

Legacy Member
door het wijzigen van de extensie word het bestand mogelijk onbruikbaar
Wilt u de extensie toch wijzigen?

Exit

Legacy Member
wie zegt hier iets van extensies veranderen?????? :doh:
leest eens goed!!!!!!!!!

ge verandert de namen zodat die dezelfde hebben BEHALVE DE EXTENSIE!!!
blabla.avi en blabla.srt

servi

Legacy Member
josuwa lees wat exit heeft getypt :

via virtualdub en een plugin die divx opnieuw coderen MET tekst er meteen in, achteraf nie ongedaan te maken!
dan vormen de tekst en video 1 geheel


en virtualdub vind je op deze site : http://www.virtualdub.org/index
daar download je virtualdub zelf de subtitler filter zelf
dan open je je film-bestand met virtualdub
dan voeg je de filter toe "subtitler"
en dan kies je save as "jouwfilmondertitel.avi"
en dan brand je dat niuewe bestand.

josuwa

Legacy Member
ma ik kan da ni anders! ik klik op srt en dan naamwijzigen : film.srt
dan ga ik naar ave naam wijzigen : film.avi e n dan zegt di da

KO

Legacy Member
Kerel,

ik ga ni beleefd blijven.
Doe de gij dees nu echt express of kende der gewoon zo weinig van ?

Waarom zoude uwe subtitel willen veranderen in uw filmbestand ?

Stel nu : Uw filmke noemt : film.avi verander dan de naam van uwe subtitel film.srt

josuwa

Legacy Member
aaaaaaaaaaaah...ik denk dak het door heb...dus eigelijk ist dan.

Film.avi.avi en film.srt.srt ?

« ei »

Legacy Member
josuwa zei:
aaaaaaaaaaaah...ik denk dak het door heb...dus eigelijk ist dan.

Film.avi.avi en film.srt.srt ?

Neej... gewoon Film.avi en Film.srt eh...
Simpeler kan toch nie :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan