S. Demon
Legacy Member
Dus kheb die pc geformateerd bij iemand omdat ik gene windowsxp had ...
Daar hadden we internet en werkte alles perfect, ik kom thuis en sluit die pc aan op mijn i-netverbinding en krijg geen toegang (maar via ipconfig zie ik wel dat ik een ip heb)
Dus ik sluit men eigen pc aan en kheb wel internet
Ook hebk bij de instellingen al dat pac.pandora.be:8080 ingevuld en het werkt nog niet.
Daar hadden we internet en werkte alles perfect, ik kom thuis en sluit die pc aan op mijn i-netverbinding en krijg geen toegang (maar via ipconfig zie ik wel dat ik een ip heb)
Dus ik sluit men eigen pc aan en kheb wel internet
Ook hebk bij de instellingen al dat pac.pandora.be:8080 ingevuld en het werkt nog niet.