Crackajax
Legacy Member
ik heb een philips stand alone dvd player die divx ondersteund
er staat ook iets in over subs die kunnen geselecteerd worden en weergegoven
maar ik heb dus een film gebrand en de subs *****.srt er bij gezet
allebij hetzelfde genoemd ... maar hij ziet er wel iets opstaan ...
maar hij geeft tem ni weer...
moet ik het miss omzetten naar .sub of .ssa of iets anders
er staat ook iets in over subs die kunnen geselecteerd worden en weergegoven
maar ik heb dus een film gebrand en de subs *****.srt er bij gezet
allebij hetzelfde genoemd ... maar hij ziet er wel iets opstaan ...
maar hij geeft tem ni weer...
moet ik het miss omzetten naar .sub of .ssa of iets anders