Archief - Super Trojan HOrse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forza

Legacy Member
Mja, zit dus blijkbaar me nen horse op menne pc

Ik heb avg- antivirus, fully updated. Maar met nix weg te krijgen.

Heb al in veilige modus opgestart en gescand, hij zegt twintig infected of zo, 0 healed en 0 deleted.

Internet ga supertraag (eigenlijk alles)

Ctrl Alt Del kan ik nimeer gebruiken, bij de virus founds geeftem zelfs weer da trojan in system restore information zit dus systeem herstel is wss ook geene vans.

Hoe dien brol erafkrijgen? Opdeze moment met panda online scan bezig (men laatste hoop). De trojan maakt dus vele (fictieve??) .exe bestanden bij. En nja, weet niet goed meer wat te doen :unsure:

Fraggie

Legacy Member
probeer eens systeem herstel uit te zetten (rechts op deze computer & tab systeem herstel pakken) en probeer zo eens te scannen (desnoods terug in veiligemodus)

hijackthis logje posten (vind je rap met google) & afwachten

Forza

Legacy Member
Hijack kan ik al niet runnen in gewone modus, swws is proberen in veilige modus. Panda is nog altijd ant scanne en heeft 6 dinges gevonden en 6 gehealed. (healen kon avg niet), ook hebk nu tonnen spyware erafgekrege (450 of zo me adaware), maar er draaie nog altijd vuil programkes diek ni kan afzette omdak ni in men system panel geraak (ctrl alt del) werkt ni.

tergemble

Legacy Member
gij bent de zoveelste die zone topic start in 1 week tijd ....

Forza

Legacy Member
En gij ene dien goe kan antwoord geve...


Wtf man ??? Juist format gedaan, windows xp terug geinstalleerd, blijkt :

na 1 x opstarten is dien vuile kutspyware trug :|


Ik kijk even bij geinstalleerde programs:

6 die ik er zelf heb opgezet:

14 spyware programmas met searchbalke en andere dikke kutspulle :angry:

Forza

Legacy Member
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, format gedaan, alles komt trug

Kga in veilige modus, uninstall alles 1 voor 1, da stinkend rotspul blijft trugkomen :cry:

Wa is da toch man, een self extractend program da zen eige altij trug activeert.



Als uwen ctrl+alt+del geblokkkeert is, is er een manier om da trug te enablen?

promaxius

Legacy Member
:p omg...
Probeer eens ne deftige format te doen.
Met een progje dat bit per bit, en byte per byte format ;)

demon326

Legacy Member
mm gij zit met veel spyware en virussen vrees ik


check ff uw PM

=TiT=Braineac

Legacy Member
nee, tis niet dat uwe format niet ok is zeuh
tzit zo dat er 'vooral op adsl' veel rommel binnekomt vanaf dat ge connect op internet,ge moet maar ies du meter installen , uw pc stuurt prolly tegen 16 kb/s rommel naar ip adressen in uw classe en probeert zo andere pc's te infecteren zoals gij geinfecteerd zijt.
Ik raad u aan om eerst proggy zone alarm 'free'(of een andere firewall) op cd te zetten een format te doen en dan eerst en vooral dat te installeren .
Na de install zult ge zien dat ge iederen uur +- 150-200 geblockte attacks hebt .
T'is neig op interet tegenwoordig

succes

Forza

Legacy Member
Khem dus adsl, :)
En had sygate geinstalleerd ma dei werkte ni, kaspersky vertraagde superhard den boel.

Nu zone alarm ant installeren en avg antivirus


En wat doet svghost.exe of zo altijd ?

*edit* 5seconne gene bescherming tijdens install :angry:

Tsta er weer op, menne adawtch blokkert tegen 1000 dings per second. Ctrl alt del is er weer aan voor de moeite. :woohoow:

http://users.pandora.be/forza/hopla.JPG


:woohoo: :evil: :evil: :evil: Eerst exaam gan doen en dan zalk wel zien ze.

(btw, ist ook mogelijk da dien spyware zicht genesteld heeft op men ander harde schijf met films and music etc ? :(

tergemble

Legacy Member
hahah komt er van , ge moest maar geen warez en pron downloaden hahaha eigenschulddikkebult

tergemble

Legacy Member
ik wil nog zeggen : LEES DE FUKING STICKYS NOOOOOBS
DE MODS EN ADMINS HEBBEN NIET VOOR NIETS DA GEPINNED HE
AL DIE TOPICS OVER HELP IK HEB VIRUSSEN EN SPYWARE MOET VERWIJDERD WORDEN
READ THE STICKYS
WAAROM ZIJN DIE BANGELIJKE .GESTRUCTUREERDE STICKYS DAN

READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS
READ THE STICKYS :doh: :doh: :doh: :doh:

Fraggie

Legacy Member
kzou zeggen smijt adaware 6 weg, en download de nieuwste (SE versie's)
want met de oude adware scannen heeft nie direct een nut

Forza

Legacy Member
@tergemble: stoeme dikke vette naab, er was den hele tijd avg anti virus en ad-aware met ad watch geinstalleeerd. Avg werd wekelijks geupdate, Ad-aware elke dag als er nieuwe updates waren.

Dus stomme kutdrol, vraag eerst is wa da k heb gebruikt en lever dan comment, zit al iets langer als u op dit forum en weet ook dat er stickys bestaan ze ...

Echt man, gatverdamme gij kunt iemand kwaad krijgen :tongue:

+ hebbek iet gezegd over pron en wareze? Don't think so :tongue:
+ Lees zelf de stickies, dan wete dat de 'caplockmaster' spelen verboden is :evil::tongue:

Me Boss You Not

Legacy Member
@TS Ik zie dat je WinXP gebruikt... :naughty:
Wil je geen last van spyware, gebruik da Firefox!
Millions of satisfied users can't be wrong! :ironic:

GuntherDW

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
@TS Ik zie dat je WinXP gebruikt... :naughty:
Wil je geen last van spyware, gebruik da Firefox!
Millions of satisfied users can't be wrong! :ironic:

als ge eens goed kijkt ziet ge al da em ff gebruikt :p

Preske

Legacy Member
heb je spywareblaster geinstalleerd?

dat zou je al tegen de helft van die bars moeten beschermen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan