(ö)CerberuS
Legacy Member
Sinds gisteren ben ik erin geslaagd om via 1 van mijn desktop pc's men laptop wireless op het internet te krijgen, probleem is nu dat die desktop pc vaak schokken van de muis vertoont en soms zelfs gans crasht met enkel de power knop als mogelijkheid om hem terug opnieuw te booten.
Kan dit verholpen worden op de één of andere manier zodat men desktop niet meer crasht want dit is zeer lastig.
Tussen men desktop en laptop is er dus een Ad-hoc netwerkje met twee D-Link kaartjes en via dat wireless netwerkje word er van men desktop internet naar men laptop gedeeld.
Kan dit verholpen worden op de één of andere manier zodat men desktop niet meer crasht want dit is zeer lastig.
Tussen men desktop en laptop is er dus een Ad-hoc netwerkje met twee D-Link kaartjes en via dat wireless netwerkje word er van men desktop internet naar men laptop gedeeld.
.