(ö)CerberuS
Legacy Member
Oké dit is men situatie:
In men desktop pc steken 2 netwerkkaarten:
-1 Wired
verbonden met
-D-Link 604 router (niet wireless dus gewoon met UTP kabelkes)
-1 Wireless netwerkkaart (D-Link Airplus XtremeG 108 Mbps PCI Wireless Network Adapter - DWL-G520 (Atheros)
In men laptop steekt een:
-D-Link Wireless PCMCIA Card - 54Mbps - 802.11g+ - DWL-G650+
Alvast bedankt
Cerberus
In men desktop pc steken 2 netwerkkaarten:
-1 Wired
verbonden met
-D-Link 604 router (niet wireless dus gewoon met UTP kabelkes)
-1 Wireless netwerkkaart (D-Link Airplus XtremeG 108 Mbps PCI Wireless Network Adapter - DWL-G520 (Atheros)
In men laptop steekt een:
-D-Link Wireless PCMCIA Card - 54Mbps - 802.11g+ - DWL-G650+
Nu is dus het probleem het volgende, ik wil men laptop op het internet krijgen via de desktop pc maar ik slaag er dus verre van in
, ik heb dus internet op men eerste kaart die met UTP en dat zou dan via de wireless kaart verdeeld moeten worden naar de laptop. Ik heb al ICS aan het werk gezet en dus geactiveerd op de wireless kaart maar de laptop blijft internet loos hij melkt steeds dat de wireless kaart geen valid ip adres kan krijgen.
Ik heb Windows 2003 Enterprise draaien op men desktop en Windows XP pro fully updated op de laptop.
Iemand een beetje uitleg hoe ik het werkend krijg?
, ik heb dus internet op men eerste kaart die met UTP en dat zou dan via de wireless kaart verdeeld moeten worden naar de laptop. Ik heb al ICS aan het werk gezet en dus geactiveerd op de wireless kaart maar de laptop blijft internet loos hij melkt steeds dat de wireless kaart geen valid ip adres kan krijgen.Ik heb Windows 2003 Enterprise draaien op men desktop en Windows XP pro fully updated op de laptop.
Iemand een beetje uitleg hoe ik het werkend krijg?
Alvast bedankt
Cerberus

