Probleem met NL is, NL2 werkt niet deftig op windows 7, en NL3 heeft nog geen stats module.
NL is ook net iets lastiger om een mooi overzicht van je limiet te houden dan telemeter of ISPmonitor. (nachtelijke downloads die maar voor de helft meetellen e.d.)