Sjoepap
Legacy Member
Beste,
Mijn ouders hebben 2 verschillende computers maar slechts 1 gemeenschappelijk email adres van telenet. Nu dacht ik dit op te lossen door via IMAP de mailtjes van telenet binnen te halen op beider pc's. Zo wordt er automatisch geupdate wat er al gelezen is en blijft er mooi een kopie op de server van telenet staan.
doch, ik meen te lezen dat telenet enkel pop3 ondersteunt. Is dit waar? Zoja is er dan geen andere oplossing?
danke
Sjoepap
Mijn ouders hebben 2 verschillende computers maar slechts 1 gemeenschappelijk email adres van telenet. Nu dacht ik dit op te lossen door via IMAP de mailtjes van telenet binnen te halen op beider pc's. Zo wordt er automatisch geupdate wat er al gelezen is en blijft er mooi een kopie op de server van telenet staan.
doch, ik meen te lezen dat telenet enkel pop3 ondersteunt. Is dit waar? Zoja is er dan geen andere oplossing?
danke
Sjoepap