cabel men
Legacy Member
hoi
kheb nu al een paar weken een probleem op het forum en de newssite hier.
zoals bv, moet ik altijd mij opnieuw inloggen hier op het forum (ook al staat auto-login aangekruist) en kan ik gwn NIET inloggen op de nieuwssite, hij zegt dat er een fout is bij het inloggen , wat zou er fout zijn?? en hebben anderen users dit ook? of ben ik de enige? want ik hoor hier geen windows users klagen
kheb nu al een paar weken een probleem op het forum en de newssite hier.
zoals bv, moet ik altijd mij opnieuw inloggen hier op het forum (ook al staat auto-login aangekruist) en kan ik gwn NIET inloggen op de nieuwssite, hij zegt dat er een fout is bij het inloggen , wat zou er fout zijn?? en hebben anderen users dit ook? of ben ik de enige? want ik hoor hier geen windows users klagen
)
en ook als ik type ga ales wa traag