defour
Legacy Member
Hallo iedereen
!
Ik weet niet of dit hier al staat. Ik heb gisteren Mozilla Thunderbird geïnstalleerd. Ik zou daar graag mijn mails van mijn Hotmailaccount ontvangen; dit lukt echter niet
Ik heb reeds een site gevonden waar dit - in het Nederlands - heel erg goed uitgelegd staat, maar dit gaat nog over de oude versie van Mozilla Thunderbird.
Wat ik dus doe: Bestand > Nieuw > E-mail account dan vul ik alles in (dit kun je op de afbeelding zien).
Daarna op account aanmaken; dan krijg ik dit:
Wat moet ik doen als ik op dit scherm uitkom op m'n mails van hotmail te laten toekomen?
Bedankt alvast
!Ik weet niet of dit hier al staat. Ik heb gisteren Mozilla Thunderbird geïnstalleerd. Ik zou daar graag mijn mails van mijn Hotmailaccount ontvangen; dit lukt echter niet

Ik heb reeds een site gevonden waar dit - in het Nederlands - heel erg goed uitgelegd staat, maar dit gaat nog over de oude versie van Mozilla Thunderbird.
Wat ik dus doe: Bestand > Nieuw > E-mail account dan vul ik alles in (dit kun je op de afbeelding zien).
Daarna op account aanmaken; dan krijg ik dit:
Wat moet ik doen als ik op dit scherm uitkom op m'n mails van hotmail te laten toekomen?
Bedankt alvast
