dirtysniper
Legacy Member
Yo,
Heb even een vraagske omtrent azerty/querty ik weet ik heb al gezocht opt forum maar heb niks denderends gevonden.Daarom vraag ik het maar.
Heb net xphome geinstalleerd en mijn xp is querty iemand die weet hoe ik het in azerty moet veranderen. Alle instellingen staan op belgisch/of wat met het nederlands te maken heeft.
Dank
Heb even een vraagske omtrent azerty/querty ik weet ik heb al gezocht opt forum maar heb niks denderends gevonden.Daarom vraag ik het maar.
Heb net xphome geinstalleerd en mijn xp is querty iemand die weet hoe ik het in azerty moet veranderen. Alle instellingen staan op belgisch/of wat met het nederlands te maken heeft.
Dank

