musicfania
Legacy Member
Ik kan dus een programma sinds vandaag nietmeer openen. Ik had al problemen met mijn pc Winamp werkte nietmeer tegoei en mijn telemeter ook niet. Vandaag wou tuneup mijn registery nog is repareren en ik heb dus ja geklikt. Nu heeft hij alles gerepareerd echt heel goed winamp werkt terug en telemeter ook maar van het 1 probleem komt het ander. Dit probleem is dat ik niks meer kan openen
. Als ik mij aanmeld krijg ik bij elk programma zoals msn, telemeter,... het "uitvoeren als" bericht en moet ik altijd op ok drukken. Als ik een nieuw programma open krijg ik ook al het "uitvoeren als" bericht. Nu als ik rechtermuisknop druk voor het programma te openen vind ik openen niet meer in dat lijstje
het is verdwenen. Op de eerste plaats staat "Uitvoeren Als" :doh: . Ik snap er echt niks meer van. En mijn systeemherstel werkt ook al een tijdje nietmeer :ironic: systeem herstel staat op maar kan niet worden voltooid dus met systeemherstel kan ik dit probleem niet oplossen
ad: .
Wie zou mij kunnen helpen.
Bedankt bij voorbaat.
. Als ik mij aanmeld krijg ik bij elk programma zoals msn, telemeter,... het "uitvoeren als" bericht en moet ik altijd op ok drukken. Als ik een nieuw programma open krijg ik ook al het "uitvoeren als" bericht. Nu als ik rechtermuisknop druk voor het programma te openen vind ik openen niet meer in dat lijstje
het is verdwenen. Op de eerste plaats staat "Uitvoeren Als" :doh: . Ik snap er echt niks meer van. En mijn systeemherstel werkt ook al een tijdje nietmeer :ironic: systeem herstel staat op maar kan niet worden voltooid dus met systeemherstel kan ik dit probleem niet oplossen
ad: .Wie zou mij kunnen helpen.
Bedankt bij voorbaat.