ScienceMySon
Legacy Member
hallo.
vraagje.
Als unzipt via winrar, 7zip, .... gaat die altijd via uwe C: \ Temp file waardoor dus TIJDELIJK uw C schijf gebruikt word voor the unpakking.
Kun je bij 1 van deze of een aan te raden programma dit instellen dat hij dit niet in de C schijf doet maar een zelf aangemaakte map?
vraagje.
Als unzipt via winrar, 7zip, .... gaat die altijd via uwe C: \ Temp file waardoor dus TIJDELIJK uw C schijf gebruikt word voor the unpakking.
Kun je bij 1 van deze of een aan te raden programma dit instellen dat hij dit niet in de C schijf doet maar een zelf aangemaakte map?