Fun.WrL
Legacy Member
Ik heb telenet, en ik heb vaak last van het feit dat ik over mijn upload zit, ookal koop ik enkele volumeblokken bij.
Ik heb geen filesharing programma's en ik speel slechts cs en css.
Heeft er iemand andere tips voor hoe ik mijn upload kan laten verminderen?
Alle hulp is welkom.
ps: heb je bij css veel meer upload dan bij cs?
grtz
Ik heb geen filesharing programma's en ik speel slechts cs en css.
Heeft er iemand andere tips voor hoe ik mijn upload kan laten verminderen?
Alle hulp is welkom.
ps: heb je bij css veel meer upload dan bij cs?
grtz
