Bambinho
Legacy Member
Gegroet 9livelingen,
Ik heb vandaag heden den daag besloten om over te schakelen naar Windows 7 en die vervloekte Vista achter te laten. Op Edupartner heb ik een Windows 7 (weliswaar upgrade-versie) gekocht en na een dikke maand wachten op mijn bestelling en talloze onbeantwoorde e-mails heb ik hem eindelijk in mijn bezit.
Nu de installatieprocedureproblemen:
- Back-up maken: CHECK
- Formatteren: Hoe precies?
- Iemand zei me ook na het formatteren Vista er opnieuw op te zetten: PROBLEEM (?) Vista stond van het begin op deze laptop = ik bezit dus geen installatiecd van Vista. Wat nu gedaan? Is het echt nodig Vista opnieuw te installeren vooraleer ik Windows 7 erop zet? Of kan ik Windows 7 direct na het formatteren erop gooien?
Ik dank jullie allen voor jullie (hopelijk) nuttige help.
Groeten van de jongeman, ik dus, die dit heeft geschreven.
Ik heb vandaag heden den daag besloten om over te schakelen naar Windows 7 en die vervloekte Vista achter te laten. Op Edupartner heb ik een Windows 7 (weliswaar upgrade-versie) gekocht en na een dikke maand wachten op mijn bestelling en talloze onbeantwoorde e-mails heb ik hem eindelijk in mijn bezit.
Nu de installatieprocedureproblemen:

- Back-up maken: CHECK
- Formatteren: Hoe precies?
- Iemand zei me ook na het formatteren Vista er opnieuw op te zetten: PROBLEEM (?) Vista stond van het begin op deze laptop = ik bezit dus geen installatiecd van Vista. Wat nu gedaan? Is het echt nodig Vista opnieuw te installeren vooraleer ik Windows 7 erop zet? Of kan ik Windows 7 direct na het formatteren erop gooien?
Ik dank jullie allen voor jullie (hopelijk) nuttige help.

Groeten van de jongeman, ik dus, die dit heeft geschreven.
