noisy assascin
Legacy Member
lo
kem dus gisteren format c gedaan en ook den nieuwe norton 2004 (alloewel hij niet echt de beste is ik weet et) erop gezet, dezen nieuwe eeft smamblock en ook ne firewall maar dus sinds gisteren geraak ik ni echt meer op ne ventrilo server, ij geeft telkens unable to connect to server ...
alle gegevens diek ingevoerd ebben kloppen, omdat ik al wel eens op die ventrilo server gezeten heb en toen werkte alles, ik dacht dat het aan mn firewall lag die ik soms wat aan en uitzette maar blijkbaar ni want als ik nu die firewall trg uitzet dan kan ik ni connecte en krijg ik trg die error

kem dus gisteren format c gedaan en ook den nieuwe norton 2004 (alloewel hij niet echt de beste is ik weet et) erop gezet, dezen nieuwe eeft smamblock en ook ne firewall maar dus sinds gisteren geraak ik ni echt meer op ne ventrilo server, ij geeft telkens unable to connect to server ...
alle gegevens diek ingevoerd ebben kloppen, omdat ik al wel eens op die ventrilo server gezeten heb en toen werkte alles, ik dacht dat het aan mn firewall lag die ik soms wat aan en uitzette maar blijkbaar ni want als ik nu die firewall trg uitzet dan kan ik ni connecte en krijg ik trg die error
