raintjah`
Legacy Member
Mn vader heeft een probleempje:
Hij houdt zich de laatste tijd nogal eens bezig met het verwerken en het ondertitelen van films, echter doet zich er een probleem voor:
- Zijn scherm valt uit ("No signal Input")
- Of zijn PC valt gewoon uit
- Of de PC zegt iets van een hardware fout en zegt ook iets over een of andere VPU recoverer ofzo.
Nu is zijn vraag: Waar ligt t aan?
Het is een 2400+
256DDR ram
Radeon 8500
Groeten.
Hij houdt zich de laatste tijd nogal eens bezig met het verwerken en het ondertitelen van films, echter doet zich er een probleem voor:
- Zijn scherm valt uit ("No signal Input")
- Of zijn PC valt gewoon uit
- Of de PC zegt iets van een hardware fout en zegt ook iets over een of andere VPU recoverer ofzo.
Nu is zijn vraag: Waar ligt t aan?
Het is een 2400+
256DDR ram
Radeon 8500
Groeten.
