Yo,
ik heb hier zo'n trail versie van ActieveX Controls geinstalleerd, maar als ik nu via Import/AciteveX doe en dan een unit build, krijg ik telkens een error, nl.
unable to open dbolectl.hpp
Iemand die me hier kan helpen, want veel geeft google niet gebracht
