=(uFo)=PimpMan zei:
Ik wil geen flamewar maar ik zou toch es C# overwegen

Das stukker overzichtelijker en logischer in bepaalde opzichten
Ah ge weet het
Derbij C# is DE .NET taal en VB.NET ondersteunt een aantal aspecten
binnen het .NET framework niet...
(tis nogal advanced en ge merkt da ni tot ge het vandoen hebt)
Als ge vroeger enkel al VB hebt gedaan dan springde makkelijk in VB.NET.
Als ge vroeger enkel talen a-la C++/JAVA hebt gedaan dan ligt C# beter.
En als ge een beke logisch in elkaar zit en get nog nooit een regel code
geschreven, kies je logischerwijze voor C#. Kvind VB.NET een 'foefel-taal'.
En idd goede uitgeleg van Stephen, kzou moest ik van u zijn eens de
basis OO princiepes bekijken anders gade ni heel ver geraken in .NET...