Dees
Legacy Member
Ik zit op een universitaire home op kot, en om te verbinden met internet moet ik aanloggen via een VPN. Onder windows werkte dat ding maar half en half, en moest ik vaak 35x heropstarten vooraleer het werkte.
Nu heb ik mandrake 9.1 op mijn laptop gezet (heb dat thuis al tijdje staan op mijn computer, en werkt goed), maar nu is mijn vraag hoe ik daarop een vpn connectie kan maken? Via mandrake control center heb ik het nodige VPN pakket geïnstalleerd (denk ik toch), maar nu? Waar ergens moet ik dat IP en netwerknaam en login en paswoord ingeven? Heb er al tijdje zitten op zoeken, maar vind het niet echt.
Dank bij voorbaat
Nu heb ik mandrake 9.1 op mijn laptop gezet (heb dat thuis al tijdje staan op mijn computer, en werkt goed), maar nu is mijn vraag hoe ik daarop een vpn connectie kan maken? Via mandrake control center heb ik het nodige VPN pakket geïnstalleerd (denk ik toch), maar nu? Waar ergens moet ik dat IP en netwerknaam en login en paswoord ingeven? Heb er al tijdje zitten op zoeken, maar vind het niet echt.
Dank bij voorbaat