tomswaelen
Legacy Member
Hoe kan ik een formulier maken, waarvan de data die je dan ingevoert hebt, in het berichtveld van de e-mail terechtkomen (je kan een macro maken die e-mails verstuurt)? Ik kan het wel versturen via e-mail, maar dat komt dan altijd in attachment terecht... Kan ik zoiets maken via Access zelf? (van SQL en VBasic heb ik namelijk geen kaas gegeten)
Bijvoorbeeld:
ik heb dan een formulier in Access, met 2 velden: Naam en Adres
Als ik dan bijvoorbeeld bij Naam 'Tom Swaelen' invul en bij Adres 'Spoorwegstraat 7' invul en op de knop E-mailen druk, zou er dus vanuit mijn e-mailprogramma een e-mail moeten verzonden worden met als boodschap (dus niet als attachment):
Naam: Tom Swaelen
Adres: Spoorwegstraat 7
Hoe kan ik dit doen?
Bijvoorbeeld:
ik heb dan een formulier in Access, met 2 velden: Naam en Adres
Als ik dan bijvoorbeeld bij Naam 'Tom Swaelen' invul en bij Adres 'Spoorwegstraat 7' invul en op de knop E-mailen druk, zou er dus vanuit mijn e-mailprogramma een e-mail moeten verzonden worden met als boodschap (dus niet als attachment):
Naam: Tom Swaelen
Adres: Spoorwegstraat 7
Hoe kan ik dit doen?