cC^Liteon
Legacy Member
voor degene die 't ni kenne, das een montage programma
ik kan er al een beetje mee weg maar ik zou dus graag mn scherm diagonaal willen splitsen en dan op 't bovenste deel en 't onderste deel afzonderlijk 2 verschillende beelden zetten.. weet er iemand hoe je dat kan doen want ik heb er me al op suf gezocht :/
thx anyway
ik kan er al een beetje mee weg maar ik zou dus graag mn scherm diagonaal willen splitsen en dan op 't bovenste deel en 't onderste deel afzonderlijk 2 verschillende beelden zetten.. weet er iemand hoe je dat kan doen want ik heb er me al op suf gezocht :/
thx anyway
