WarCry-dude
Legacy Member
Ik heb dus windows xp sp1 en nu gaat ge lachen maar er is iets in de vormgeving da ik ni veranderd krijg.
Er is een blauwe tekst die mij serieus de keel uithangt en ik maar ni veranderd krijg. Hier een screenshot waarop te zien is welke ik bedoel.
Ik heb bij het tabblad appearance is op advanced geklikt en alles afgezocht maar nog vind ik het ni. En het kutte is da ik ooit lang geleden die tekst heb kunnen veranderen dus ik weet zeker da het gaat.
Sorry voor de noob uit te hangen maar weet iemand waar ik da kan vinden?
Er is een blauwe tekst die mij serieus de keel uithangt en ik maar ni veranderd krijg. Hier een screenshot waarop te zien is welke ik bedoel.
Ik heb bij het tabblad appearance is op advanced geklikt en alles afgezocht maar nog vind ik het ni. En het kutte is da ik ooit lang geleden die tekst heb kunnen veranderen dus ik weet zeker da het gaat.
Sorry voor de noob uit te hangen maar weet iemand waar ik da kan vinden?