Wargoofy
Legacy Member
Ik weet dat msn niet het ultieme programma is om een webcam mee te gebruiken maar..
bij anderen merk ik zo goed als geen storing, of bljift hij nooit haperen. Bij mijzelf blijft hij zo gelijk om de 5 seconden haperen, dan gaat het terug een beetje beter, en dan terug zo :doh:
Iemand een idee waardoor dit komt? of zien diegene aan de andere kant dit beter? (pc is PIV 3 Ghz, 512 Ram). (m'n webcam is er een van logitech, 30 frames per second)
dank bij voorbaat
bij anderen merk ik zo goed als geen storing, of bljift hij nooit haperen. Bij mijzelf blijft hij zo gelijk om de 5 seconden haperen, dan gaat het terug een beetje beter, en dan terug zo :doh:
Iemand een idee waardoor dit komt? of zien diegene aan de andere kant dit beter? (pc is PIV 3 Ghz, 512 Ram). (m'n webcam is er een van logitech, 30 frames per second)
dank bij voorbaat
