pmvacker
Legacy Member
babbelut zei:ik meen mij te herinneren dat het een 172 was
Dan moet ge die modem eens lang genoeg uitgetrokken laten zodat die alle gegevens vergeet of de modem eens laten resetten door telenet zelf. Want waarschijnlijk ligt het dan gewoon aan het feit dat ge niet genoeg IP's moogt krijgen en de cache het fout doet.
Kunt ook eens u MAC van de pc proberen spoofen naar dat van de router, maar dat is al enorm veel werk.