Silent-X
Legacy Member
Dus eergisteren zat ik gewoon op men PC en opeens uit het niets, werden men taskbar en alle explorer kaderkes zo vervormd in de stijl van Windows 98 en nimeer in XP. Dus zo rechthoekig & grijs ipv afgerond en blauw. Ik had vroeger ook es zoiets gehad en da was gewoon terug weggegaan toen, dus echt veel trekte ik me er ni van aan 
Ik kon precies wel geen berichten meer sturen op MSN, kwam altijd iets te staan van "Could not be delivered" enzo, dus ging ik maar es rebooten en toen wast van da eh. Op het scherm da zegt "Starting up windows" blijft em langer dan ne minuut staan, dan gaat em naar het "Welcome" scherm en blijft daar ook minuutje op vastzitten, dan toont em mijn Wallpaper voor ne minuut en dan eindelijk men desktop enzo (nog altijd Win98 stijl).
Dan kwam der ook zo'n kaderke van:
System Shutdown
This system is shutting down. Please save all work in progress
and log off. Any unsaved changes will be lost. This shutdown
was initiated by NT AUTHORITY\SYSTEM
Time before shutdown:
Message:
Windows must now restart because the Remote Procedure Call
(RPC) service terminated unexpectedly
http://supcontent.gateway.com/support.gateway.com/s/issues/2-976684501-01.gif
En uiteraard ging PC dus rebooten, wa ook verdacht lang duurde. En zo bleef da gaan, ma na een paar keer had ik men taskbar ook al nimeer en men Start menu dus ook ni.
Paar keer op google gezocht en daar zag ik al iets van msblast.exe virus, ma daar heb ik patch voor gebruikt en em vond nix, ook ni bij processen. Ook een windows fix, ma die wou ni installeren omda ik al service pack 2 had en da zit daar normaal al in.
Kheb ook via XP cd ne repair gedaan voor nen diskcheck en daar vond em dus meerdere fouten, ma em deed er ni echt iets aan.
Ook es via Safe mode opgestart, ma daar kon ik ni veel doen. System restore kan ik al ni afzetten. Last know good configuration lukte ook ni.
Kheb ook gecheckt op spyware met spysweeper, adaware en s&d en alles is gedelete en tis nog ni opgelost. Ik geraak nimeer op internet, heb geen geluid meer,...
Ik wou es naar die System Restore Points gaan, ma da moest blijkbaar via start of help & services, ma daar geraak ik dus ook al ni aan.
PC reboot nu wel nimeer omda ik shutdown -a heb gedaan in dos, maja, tis ni echt opgelost ofzo
Enig ideeën? buiten format

Ik kon precies wel geen berichten meer sturen op MSN, kwam altijd iets te staan van "Could not be delivered" enzo, dus ging ik maar es rebooten en toen wast van da eh. Op het scherm da zegt "Starting up windows" blijft em langer dan ne minuut staan, dan gaat em naar het "Welcome" scherm en blijft daar ook minuutje op vastzitten, dan toont em mijn Wallpaper voor ne minuut en dan eindelijk men desktop enzo (nog altijd Win98 stijl).
Dan kwam der ook zo'n kaderke van:
System Shutdown
This system is shutting down. Please save all work in progress
and log off. Any unsaved changes will be lost. This shutdown
was initiated by NT AUTHORITY\SYSTEM
Time before shutdown:
Message:
Windows must now restart because the Remote Procedure Call
(RPC) service terminated unexpectedly
http://supcontent.gateway.com/support.gateway.com/s/issues/2-976684501-01.gif
En uiteraard ging PC dus rebooten, wa ook verdacht lang duurde. En zo bleef da gaan, ma na een paar keer had ik men taskbar ook al nimeer en men Start menu dus ook ni.
Paar keer op google gezocht en daar zag ik al iets van msblast.exe virus, ma daar heb ik patch voor gebruikt en em vond nix, ook ni bij processen. Ook een windows fix, ma die wou ni installeren omda ik al service pack 2 had en da zit daar normaal al in.
Kheb ook via XP cd ne repair gedaan voor nen diskcheck en daar vond em dus meerdere fouten, ma em deed er ni echt iets aan.
Ook es via Safe mode opgestart, ma daar kon ik ni veel doen. System restore kan ik al ni afzetten. Last know good configuration lukte ook ni.
Kheb ook gecheckt op spyware met spysweeper, adaware en s&d en alles is gedelete en tis nog ni opgelost. Ik geraak nimeer op internet, heb geen geluid meer,...
Ik wou es naar die System Restore Points gaan, ma da moest blijkbaar via start of help & services, ma daar geraak ik dus ook al ni aan.
PC reboot nu wel nimeer omda ik shutdown -a heb gedaan in dos, maja, tis ni echt opgelost ofzo

Enig ideeën? buiten format



