wxphe
Legacy Member
Beste,
Ik heb gehoord dat windows altijd opstart van de harde schijf ook al versteek je die bij andere hardware, het zou dan langer duren maar toch lukken. Nu zit ik met het volgende probleem: Ik bezit dus een pc en mijn zus kreeg mijn oude. Men tante heeft nu ook pc gekregen en ik heb mijn windows ook daar gaan instaleren. Dan ben ik ook eens gaan instaleren bij een maat (zijn pc had ik iets verkeerd gedaan em had zijn windows nie meegekregen van de winkel (zo'n win 98). Dus dat is al vier keer geactiveerd? Nu heb ik mij laten wijsmaken dat je windows maar 5 keer kan activeren op verschillende pc's. En daar ik nu van plan ben een nieuwe pc zelf samen te steken dan is alles opgebruikt en kan ik dan nooit meer windows xp instaleren?
Natuurlijk kun je een crack en al diene tralala downloaden. Maar ik heb onlangs Norton Ghost aangeschaft om Back ups te maken op een andere partie. Nu vroeg ik mij af als ik eerst mijn nieuwe harde schijf in men oude pc steek. Daarop een backup zetten van de hele schijf, zou dan windows ook moeten starten op die nieuwe pc? Dan ben ik al van die activatie verlost??
Ik heb gehoord dat windows altijd opstart van de harde schijf ook al versteek je die bij andere hardware, het zou dan langer duren maar toch lukken. Nu zit ik met het volgende probleem: Ik bezit dus een pc en mijn zus kreeg mijn oude. Men tante heeft nu ook pc gekregen en ik heb mijn windows ook daar gaan instaleren. Dan ben ik ook eens gaan instaleren bij een maat (zijn pc had ik iets verkeerd gedaan em had zijn windows nie meegekregen van de winkel (zo'n win 98). Dus dat is al vier keer geactiveerd? Nu heb ik mij laten wijsmaken dat je windows maar 5 keer kan activeren op verschillende pc's. En daar ik nu van plan ben een nieuwe pc zelf samen te steken dan is alles opgebruikt en kan ik dan nooit meer windows xp instaleren?
Natuurlijk kun je een crack en al diene tralala downloaden. Maar ik heb onlangs Norton Ghost aangeschaft om Back ups te maken op een andere partie. Nu vroeg ik mij af als ik eerst mijn nieuwe harde schijf in men oude pc steek. Daarop een backup zetten van de hele schijf, zou dan windows ook moeten starten op die nieuwe pc? Dan ben ik al van die activatie verlost??